Bidrag nr 10 - Marsutmaningen

Nu börjar det dra ihop sig minsann... Månaden går mot sitt slut och det har ramlat in ytterligare ett bidrag. Yeay! Har du inte skickat in ännu, så har du ännu några dagar till på dig :)

Bidrag nr: 10





"Hej
 
Här kommer mitt bidrag och min tolkning av er mars utmaning.
Jag fick hem tre helt underbara stämlar nu i veckan från Magnolia som jag sen maskade ihop till ett större stämplemoptiv.
I grunden har jag ljusgult card stock. Över det har jag ett mörkt grönt cardstock som jag har stanas med  Martha stewarth stans runt om.
Tre stycken gula påsk fjärdar bakom stämplem motivet samt ett litet nät.
Lite gula rosor och gröna blad vid sidan samt lite pärlfloss som slingras sig mellan.
påskliljorna har jag lagt på lite tredelack på.
Stämplarna är först färglaggda med pro markes och sen med mcp tekniken. Allt för att göra själv motivet så levande som möjligt.
Ja det var allt från mig och jag önskar er alla en riktigt glad påsk.
 
Kram Louise"

Tackelitack för ett härligt bidrag! Så kul att se alla era alster!

På söndagkväll eller måndag kommer det upp en liten tutorial från mig igen :) Pysseltagen är ju på mässa i Helsingborg (jippie!!) på söndag och till detta tillfälle har jag skapat lite DT-alster som Inger har med och visar. Till ett av dessa alster passade jag på att göra en liten tutorial när jag skapade. Så fort mässan har varit kommer den upp här i bloggen!

Nu är det freeeeedag!!!

Kram
BellaMio

Kommentarer
Postat av: Cath.

Å så fint kort Louise! Härligt med en dekorerad insida!

Vad spännande med en ny tutorial från dig Mio, nu längtar jag plötsligt till måndag...;D

Kramar!

2010-03-26 @ 14:05:01
URL: http://cathspyssel.blogspot.com
Postat av: Eva

Åhh så ljuvligt kort,härliga färger! Gillar också insidan!

Kram!

2010-03-27 @ 11:00:09
URL: http://evasscrapblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0