Äntligen ett påsk-kort från mig!

Hej på er alla!
Jaa, det tog ju lite tid, mycket längre än jag tänkte. Får väl skylla på att Evas utmaning var riktigt klurig...;D
Jag valde brunt som komplementfärg till det gula, distressade papperet lite extra med Vintage Photo.
Och jag fick med massor med ägg, flera kycklingar och 3 fjädrar. Tilda och äggen hon sitter på är färglagda med distresser och Tombows. Det börjar bli riktigt roligt och snart börjar det nog se lite bra ut också!


Papperet är ett Basic Grey och heter Fluor Sack. Jag har använt båda fina sidorna av papperet. Spellbinder-diesen är en ny favorit och jag tror den är det för många för den tog slut i ett nafs. Däremot har det kommit in många nya fina Spellbinder som väcker ha-begäret hos mig i alla fall, kika in HÄR och förundras! Söta Tilda med blomma i sitt hår är så fin tycker jag!!
Jag har också använt gult crispyband, utstansade kycklingar, fjädrar och gula rosor.

Nu hoppas jag kunna komma igen innan påsk här och visa vad jag håller på och pysslar med just nu, och nej, det är inget ägg eller ens nåt med godis i, jag hoppas jag hinner klart ikväll!

Kram på er!

Cath.

Kommentarer
Postat av: BellaMio

Jätteläckert Cath!! Och jag tycker faktiskt att målningen är snygg den oxå :)



Kramis

2010-03-31 @ 08:19:44
URL: http://bellamios.blogspot.com/
Postat av: Linda Kindberg

Jättefin färgläggning! Härligt kort.

Jag har inte några spellbinder-dies ännu, är så sugen!!

2010-03-31 @ 13:41:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0