Stafflikort

Oj så mycket snö vi fått!!! Och vår familj som inte ens är en vinterfamilj, hahaha... Men en fördel har det i alla fall, vi kan allihopa sitta inne med gott samvete tända lite ljus, läsa en bok eller PYSSLA!!

Och jag har så klart pysslat lite, hihi... Ja, alla andra har ju gjort de här kortet ett tag men jag har inte kommit till skott förrän nu. Men de ser så läckra ut att jag gärna ville prova. Så jag satte mig igår och knåpade ihop ett.




Vi har ju fått så fina papper och de där läckra stickersen av Inger att jobba med. Och alltihop var ju precis i min stil! Basen är gjord  på beige cardstock och så har jag använt de två superläckra papperna Chocolate polka dots från Adornit och I'm yours från Fancy Pants. Båda två är verkligen superläckra!!

Och så den läckra cardstock-stickersen förstås :)




Jag har knutit en rosett av blått organzaband och färglagt motivet med ProMarkers som jag just har lärt mig att komma överens med.




Blommor måste man ju ha oxå!!! Så klart, hihi... Jag har använt lite blandad kompott den här gången. Hade ju turen att ha ett par av varje som passade hemma. Fast körsbärsblommorna är nya, de fick Inger hem nygligen. Får de inte en att längta till våren så säg?

Kortet har jag tänkt skicka till en god vän på alla hjärtans dag, så jag hoppas hon blir glad!

Nu ska jag faktiskt unna mig att pyssla en stund till! Jag har ju ett projekt med tillhörande tutorial på gång som jag kommer att visa framöver.

Kram
BellaMio

Kommentarer
Postat av: Annette S

Jätte gulligt, var hittar man beskrivningen?

2010-01-29 @ 20:12:46
Postat av: Eva

Superfint! :) Skulle oxå gärna se en beskrivning...

Kul att höra att ni oxå fått en massa snö :), här har det kommit helt VANSINNIGA mängder, skotta, skotta, skotta....

KRAM!

2010-01-30 @ 00:34:02
URL: http://evasscrapblogg.blogg.se/
Postat av: Cath.

Å, superfint som vanligt! Visst är det kul med stafflikort?!! Skojigt med andra vikningar tycker jag! Kram!

2010-01-30 @ 22:57:27
URL: http://cathspyssel.blogspot.com
Postat av: Linda Kindberg

Snyggt!! Verkligen fint färglagda stämpelmotiv!!

2010-01-31 @ 15:11:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0