Bidrag nr: 5, nr: 6, nr: 7 och nr: 8 - Aprilutmaningen

Jösses!!! Denna månaden måste verkligen ha fått igång ert pysselsug för det ramlar in bidrag hela tiden!!! Så rooooligt!!! Och tro det eller ej men vi har faktiskt fått in ett bidrag från en kille oxå, jojomen!! Tror det är premiär för Pysseltagen :)

Bidrag nr: 5



En läcker LO från Malin är det som varit mall för det här alstret:



"Hej :)
Vill tacka för en väldigt rolig liftning.
Jag valde att lifta Malin's "Mina fina vänner" 
Precis som Malin, har jag chalkat kanterna.
Jag följde hennes mall med cirkeln, blommorna, swirl och titeln som en litet "trappsteg" med mina egna små ändringar :)
Som sagt, en jätte rolig utmaning!

Mitt bidrag till utmaningen hittar ni i den bifogade filen :) Har även även bifogat LO'n jag liftat :)
Mvh Caroline "Piggeline"
 
http://piggeline.blogspot.com/"


Bidrag nr: 6



"Hej!
Här kommer mitt bidrag till er tävling.
Detta objekt såg spännande ut när jag satt och kollade igenom på er blogg.
Jag såg dom på bloggen men även i er butik och blev helt tagen av detta urgulliga mini väskor. Dom var så charmiga med sina blommor och annat pyssel på. Dock har jag förstorat min i modellen något.Chalkningen är det jag har liftat från orginalet.

Mvh Linda Lindskog

"



Bidrag nr: 7




"Hej!
Jag har pysslat ihop med min fru efter mycket övertalning, och passar då på att tävla mot henne också i er månads tävling. 
Jag har liftat detta alster för att min fru tycket så mycket om dom i er butik och har prtat mycket om dom så väskorna + att det var hon som bestämde vad vi skulle göra hehe :) 
Ja dom är ju onekligen fina när man ska ge bort något litet, kanske en god karamell eller något. 
Chalkning har jag liftat (tror det var så hon sa att det hette). 
Ja i alla fall, här kommer mitt lilla mini bidrag till denna tävling.
 
Mvh Fredrik Lindskog"


Både bidragen nr: 6 och nr: 7 har liftat mina små söta väskor:




Bidrag nr: 8



Här är det Carinas underbara tavla som liftats:



"Hej!
Här kommer mitt bidrag till månadens lift. Jag har liftat den nedersta av tavlorna som Carina har gjort. Såg dom live på helsingborgsmässan och de var såå fina! Jag har liftat de utklippta fjärilarna och den romantiska känslan.
Tack för en kreativ utmaning!

Hälsningar Kristina"

Tack allihopa för era härliga bidrag!!! Det är så fantastiskt att se hur ni skapat vidare på den inspiration vi bjuder er på i bloggen. Och ett litet extra tack till Fredrik. Kul att du skickade in till oss!!

Kram
BellaMio

Kommentarer
Postat av: Piggeline

Vad kul, Linda att du lyckats med din man! hihi.

Jag försöker övertala min men än så länge går det inte bra, har du nåt tips ;)

2010-04-10 @ 16:25:15
URL: http://piggeline.blogspot.com/
Postat av: Eva

Jättesnygga bidrag och extra roligt med denna historiska händelse i bloggen =D!

Kram!

2010-04-15 @ 22:02:10
URL: http://evasscrapblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0