Dags för ett kort igen...



... och den här gången har jag låtit det vara väldigt stramt och avskslat....
Det är riktigt snyggt ibland tycker jag.
Den fantastiskt fina Tim Holtz-stämpeln är en ny favorit och jag har enbossat den med Worn Lipstick på Glossy Paper. Det ser nästan ut som fotopapper och ger en annan glans åt själva kortet, vilket inte syns på bilden...  De vackra vita kallorna har jag lyckats låta bli att färga... ;D Crispybandet fick också vara vitt för att förstärka enkelheten.


Jag har en hel del julinspiration åt er men jag får hålla på det någon dag till.... Så glöm inte att kika in med jämna mellanrum!

Ha det gott, hösttid är scraptid!

Kram, Cath.




Kommentarer
Postat av: BellaMio

Jamen visst är det urläcket med lite mindre dekorerade kort ibland. Och jag tror att gemene man som inte pysslar uppskattar dessa bättre faktiskt.



Görsnyggt som vanligt förstås :)

2009-10-12 @ 08:38:50
URL: http://bellamios.blogspot.com/
Postat av: Linda Kindberg

Enkelt och fräscht kort!

2009-10-14 @ 21:12:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0