Presentdags

Ja, snart är det dags att börja tänka på julpresenterna till dagisfröknar och lärare och simskolefröknar och alla andra... I år ska mina barns lärare - ja några av dem i alla fall- få såna här påsar innehållande en fin tvål. Jag gillar att ge konsumtionsvaror... antar att de flesta har fullt i skåpen!


Här har jag använt en röd cardstock som bas. Sedan har jag förälskat mig i de nya Magnoliapapperen.... helt underbara är de! Här har jag använt mig av Lingonberry, ser ut att vara slut i butiken men skynda er in och frossa i dem som finns kvar!

Den fantastiska stämpeln är en ny favorit som jag nyligen fått hem men som jag till min fasa inte hittar i shopen nu, så synd för den är så fin tycker jag! Den har jag embossat med Rangers Red Tinsels. Jultagen på sidan har fått en riktig jultagstämpel från Inkido!

Övriga dekorationer är: Röda pärlor från Inkido, julstjärna sprayad med min favorit Perfect Pearl, diverse vackra band och så den ljuva gröna spetsen!  
 



Här kommer så ett kort där jag använt ett så vackert ATC-kort med jultema. Perfekt när man vill få till fina kort och inte gillar/hinner jobba med stämplar själv... Cardstock och papper som ovan med också ett grönt CS som fotomatta. Här dekorerade jag med röda rosenknoppar och rött organzaband. Den härligt julröda spetsen med hjärtan på är en självskriven favorit också.


Så det var allt från mig för idag. Jag hoppas ni sitter och knåpar för fullt på tävlingen nu... Om inte så är det hög tid... ;D

Varma kramar från mig till er.

Cath.

Kommentarer
Postat av: Malin

Påsen va jättefin! Vore kul om du kunde förklara hur du gjort =)

2009-11-25 @ 08:00:31
Postat av: BellaMio

Superfint jue!!!! Både påsen och kortet är jätteläckra. Jag fastnade för hur du använt ATC-kortet. Hmmm, nu måste jag ju köpa på mig såna oxå....



Du är verkligen duktig du!!



Kraaaaaam

2009-11-25 @ 09:11:55
URL: http://bellamios.blogspot.com/
Postat av: Eva

Åhh så fint,CATH!!(läste bättre denna gång:) )Jättejuligt och läckert! Skulle oxå gärna få en beskrivning på påsen...:)

2009-11-26 @ 18:37:45
URL: http://evasscrapblogg.blogg.se/
Postat av: Linda Kindberg

Så tjusigt! Superfint med ATC-kortet!

2009-11-26 @ 22:12:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0