maj - bidrag 23





Jag har gjort ett kort i vitt och då var det lite svårt att få till kontraster med olika nyanser så jag försökte använda olika former och strukturer istället.
Under texten har jag använt vanlig gasbinda och sedan har jag lagt på lack på bokstäverna.
Texten på rullen och inuti kortet är "Kärlekens lov" som läses vid varje kyrklig vigsel och som börjar "Kärleken är tålmodig och god...". Ramen till hjärtat är monterad på 3d-kuddar och sedan blev det så klart lite pärlor, band, skelettblad och rosor som jag pillade bort de gröna bladen på.
Inuti embossade jag några snirklar för att få lite inramning till den text man vill skriva.
Vänliga hälsningar Anna-Lena
(http://alsalster.blogg.se/)

Kommentarer
Postat av: Linda Kindberg

Helt underbart bröllopskort. Så rent och fräscht och ändå många fina detaljer!

2009-06-01 @ 07:42:30
Postat av: Cath.

Å så snyggt med ett kort i vitt! Tycker du har lyckats jättebra!

2009-06-05 @ 19:31:54
URL: http://cathspyssel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0