Ett påskkort utan stämpel!

Man måste inte alltid ha stämplar på sina kort... här har jag gjort ett påskkort med en blågrön cs som bas för det matchade så fint med papperet Flower Patch - Candy Floral samt det helt bedårande Flower Patch - Chick Glitter med de små söta kycklingarna på...  Jag knöt en rosett med Swirl Cream/Cream och har satt en brad från Flower Patch - Brad Combo i mitten på mina älskade  White Wildflowers - Prima .  Just dessa vita blommor använder jag till nästan allt eftersom man ju kan chalka eller lägga på stickles allt efter vad som kan passa just för tillfället. Mycket praktiskt ;D!

Jag tycker det är så kul att som här arbeta med dubbelsidiga papper, då behöver man inte leta runt efter nåt som matchar... och jag kan ha lite svårt för det ibland... är tyvärr alltför kritisk, får nog jobba på det...!

"Glad påsk" skrev jag ut på min skrivare och stansade sedan ut den lilla skylten som jag satt på 3D-kuddar. Blommorna är små retro flowers som jag stansat ut och sedan chalkat och satt en Pearls - Champagne i mitten på varje.




Ha en trevlig söndagskväll!
Kram, Cath.

Kommentarer
Postat av: Sunblizz

Så ljuvligt! Jag älskar att blomman ser ut som ett knäckt ägg...så härligt påskigt!!!



Kram, Sara

2009-03-15 @ 21:27:38
URL: http://sunblizz.blogspot.com
Postat av: Cath.

Tack! Haha... det blev nog som ett slags bonus, för det tänkte jag inte direkt på... men nu ser jag ju det =D.

2009-03-15 @ 22:18:08
URL: http://cathspyssel.blogspot.com
Postat av: FinaElina

Sant det där med kläckt ägg, tänkte inte heller på det förän jag läste Saras kommentar.

Gillar de pastelliga färgerna och raden med kycklingar.

Snyggt!

2009-03-24 @ 01:08:13
URL: http://finaelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0