En liten ask till påsk

Hej på er!
Nu närmar sig påsken med stormsteg... ca 1 ½ vecka kvar bara. Så jag har fått lite bråttom att göra små påskpresenter för det tycker jag är så trevligt att få ge bort!

Jag hittade en trevlig mall på nätet:  http://www.ruthannzaroff.com/mirkwooddesigns/trapbox.htm som jag gjorde ganska snabbt, lite pilligt var det dock...  Ganska lagom till bara lite godis... några lyxiga praliner kanske? Eller som här... några chokladägg!


Jag har använt mig av Dotted swiss - Plum pudding och de lila blommorna ur Prima - Got Flowers - Easter samt de fina banden Organdy Purple , Organdy Lilac samt istället för blad så klippte jag små bitar av Lilac Glimmer Ribbon. Som av en liten händelse har jag satt Pearls - Snow i mitten av blommorna.

Det här är en idealisk liten present kanske til någon som behöver muntras upp lite extra...

Kram, Cath.

Kommentarer
Postat av: Linda Kindberg

Åh så söt ask. Tycker verkligen den är underbar.

Trevlig som morsdagspresent också!- om man vill vara ute i god tid.

2009-03-30 @ 14:51:27
Postat av: Ingela

Åhhh vilken söt ask!!! Älskar att vika småaskar och påsar, denna ska jag lägga på minnet :-)



Tack för inspirationen!



Ingela x

2009-03-30 @ 23:03:36
URL: http://scrappeliscrap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0