En altrad "skräpburk"

Jag har en liten glasburk på mitt scrapbord som jag stoppar allt småspill i när jag sitter och scrappar. Den är guld värd men såg bedrövlig ut, det är en vanlig glasburk som det varit sylt i...
Jag bestämde mig för att ge den ett litet snyggare utseende så den pryder sin plats lite bättre här...


Jag tog ljusgul cardstock och skar ut en remsa av, chalkade kanterna med grön Fluid chalk. Sedam skar jag ut en remsa av Flower Patch - Butterfly som jag tog Shapecutter - Hjärtan och skar ut längs kanten med Shape cuttern. Sedan klippte jag ut några fjärilar ur det vackra mönsterpapperet, chalkade kanterna på dem och böjde upp dem lite innan jag limmade fast dem med Scrappy Glue. Med Swirl Olive/Olive - bandet knöt jag en rosett runt gängorna på burken. Klart! Ganska så lätt och så blev den betydligt mer vårfräsch än innan!

Ha det gott!

Kram, Cath!

Kommentarer
Postat av: Charlotta

Skulle vara spänande att få se vad som ligger i burken! Snygg utsida!

2009-03-09 @ 12:45:42
URL: http://lavikingascrapp.blogspot.com/
Postat av: Cath.

Tack! Inuti blir det mest skräp... så den är lite roligare att ha på scrapbordet nu ;D. Kram!

2009-03-09 @ 22:49:53
URL: http://cathspyssel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0