Älg-puss!

En ganska så färsk semesterbild är nu scrappad! Under vår vecka i Småland besökte vi Virum Älgpark där min man fick närkontakt med en älgtjur! Jag är glad att bilderna blev så pass bra som de blev för jag var ju tvungen att vara snabb, dessutom satt jag så gott som bredvid... Det var en häftig upplevelse ska jag säga!



Just nu använder jag min Slice så gott som dagligen och här har jag använt Design card 1, det som följer med i start-paketet! Både till rubriken och den lilla ramen som sitter på distanskuddar.
Punchinella har jag också använt mig av, något man nu kan fynda i sommarea-kategorin - skynda er in och kika där bland allt fint som man kan köpa biiilligt!!! Pom Pom Band - Grön tyckte jag passade så bra in, jag har fäst den med häftapparat...
Papperet är förutom grön och gul cardstock Basic Grey - Tee Time - Lemonade. I övrigt har jag ritat en lite slarvig ram med svart penna runtom hela layouten, jag har använt ganska mycket Stickles, både Stickles - Lime Green och Stickles - Crystal. Som prickarna över ä:et (hihi, visst är jag liiite rolig ibland ;D ) så har jag satt några Pearls - Yellow på väl valda ställen...!

Kram på er! Titta in snart igen och har du inte scrappat något till vår juli-utmaning så är det hög tid att sätta igång ;)!

/Cath.

Kommentarer
Postat av: Malin

vilka härliga bilder! Hur vågar man göra så där?? :)

2009-07-21 @ 00:02:33
URL: http://malinsresa.blogg.se/
Postat av: MissMian

Underbar!!! Vilka foton!!!!!

2009-07-21 @ 08:58:31
URL: http://missmian.blogspot.com
Postat av: Alexandra

Wow! Det där är verkligen ett sådant där tillfälle man ska ha kameran nära till hands! Och jättefina färger.

2009-07-21 @ 09:54:19
URL: http://pysselmani.blogg.se/
Postat av: jenny/e.j.m

Vilka läckra bilder.

häftigt. superfin layout. Visst är det roligt med slice.



må så gott!

Kram

Jenny/e.j.m

2009-07-21 @ 09:59:28
URL: http://jennys-kreativasida.bloggagratis.se
Postat av: Linda Kindberg

Hjälp så nära en älg skulle inte jag våga vara.

Läcker LO! Vissa foton är ovärderliga!

2009-07-21 @ 13:22:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0