Mera bidrag, nr 4, 5 och 6. Jippie!!

Mera härliga bidrag har kommit in till månadsutmaningen. Så roligt!!! Jag blir så glad varenda gång jag hittar ett nytt bidrag i inkorgen. TACK för att ni vill vara med. Och än finns det tid att skicka in för er som inte gjort det ännu, hihi...


Bidrag nr: 4



"Hej, här är det en liten ask fylld med rosor och överraskning (under rosorna). Den här har jag gjort till min man. Jag har använt spellbinders label och rospapper, massvis med röda rosor...

Fler bilder finns i min
blogg.
Kramar shirley-sirje"


Bidrag nr 5:





"Hej

Här kommer mitt tävlingsbidrag för denna månad.
Jag har altart en låda den har legat länge och nu passade den så bra.
Har andvänt en ljus rosa cardstock i botten på lådan. Sen har jag andvänt Maja designs papper från vänner kollegtionen.
Stansat kanterna med stans från Martha Stewart. 
Både tjejen och gungan är från Magnolias stämplar. 
Som dekoration så har jag använt lite blandade saker: Blommor, blad, pärlfloss, glitter lim, vita pärlhjärtan.ljus gröns små bling.
Runt om locket på lådan limmade jag en spets samt blingade lite med grön och rosa.
Stämplarna är fäglagda med Pro Markers och Mcp-tekniken. 
Lådan är en Alla hjärtans dag pressent till min mamma som jag älskar så mycket.

MVH
Louise Uddenbjörk"


Bidrag nr 6:





"Hej !!!
 
God fortsättnig till er, här kommer mitt bidrag, en altrad plåt parfymburk!!
 
Det finns en berättelse och bilder på min blogg
http://linapyssel.blogspot.com .

Tack för en rolig tävling!!
kram lina"


Bidragen är sååå fina tjejer. TACK för att ni skickar in till oss :)

Kram
BellaMio

Kommentarer
Postat av: Cath.

Kikar in här och vad får jag se? Tre helt fantastiska bidrag till januaritävlingen. Jösses, så mycket fint, vilken inspiration ni bjuder på! Kram på er alla!

2010-01-19 @ 12:46:20
URL: http://cathspyssel.blogspot.com
Postat av: Linda Kindberg

Wow, så fina bidrag! Så välarbetade alla tre. Lyckost de lyckliga mottagarna!

2010-01-19 @ 22:05:41
Postat av: Eva

Åh jisses vilka underbara och kreativa alster ni bjuder på, jättefina alla tre!!!

2010-01-19 @ 22:14:31
URL: http://evasscrapblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0