Februari-utmaningen: LO med skiss av Moma!

Det är dags att göra en LO igen känner jag. Denna gång med en skiss som jag har fått lov att låna av duktiga Moma som samlar sina vackra och inspirerande skisser i sin skiss-blogg! Jag gillar att utgå från skisser när jag skapar, bl.a. för att få utmaningar och för att tänka i andra banor.


Tävlingsreglerna hittar du också HÄR!
Endast ett alster per person.
Bidraget ska vara nygjort för den här tävlingen och den här tävlingen endast.
Det ska synas att du utgått från skissen men du får så klart vrida och vända på den, dra från och lägga till.
Det går så klart bra att visa bidraget i sin blogg och då gärna länka till Pysseltagen.
Max två bilder publiceras per bidrag.
Vinnaren utses genom röstning av DesignTeamet.
Senast den 28 februari kl. 23.59 måste bidraget vara inmailat. Maila ditt bidrag till [email protected] och skriv "Bidrag till februariutmaningen" i ämnesraden.

Priset då? Jo ett riktigt smaskigt LO-kit blir det den här gången, titta bara:



Nu ser jag och resten av gänget på Pysseltagen  fram emot era fina LOer!

Massa kramar!
Cath.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0