Spänt Läge!

Tänk att Lemonade-papperen från Basic Grey som jag skapat ganska mycket med har jag fortfarande inte tröttnat på! Nu börjar de tyvärr ta slut, jag har en sak kvar att visa er förutom den här LOen!

                                

Bilden visar min lilla tjeja som fick en pilbåge på Astrid LIndgrens värld på semestern, här är hon ute morgonen efter och testar och testar, inte helt lätt det där med att spänna en båge... Jag måste tacka söta Ann-Marie/Jozebelle för rubriken, fick hennes hjälp på en scrapträff nyligen, och den var ju så klockren! Så TACK snälla!!!! För jag hade själv INGEN aning om vad jag skulle ha för rubrik, tur att det finns hjälp att få ibland!

Papperen jag har använt är: Strawberry Patch och Tee Time.

Och jag är så glad att Inger har tagit hem så mycket fina stansar och punchar, hur lätt är det inte att göra snygga grejer då? Och så skoj sen, det värsta är att man vill ju bara ha flera... (i alla fall jag) och vilken tur för mig (och alla ni andra) då att Pysseltagen har så trevliga priser!

Jag har använt min absoluta favorit för tillfället från Martha Stewart; Half Spiral Punch och till blommorna har jag använt Retroflower Large. Bladen har jag använt Fern-punchen till. De vita blommorna har jag stämplat med Peeled Paint och Stämpelbodens swirl som är så användbar!

Övrigt som jag använt är spets, rosa minirosor, rosa zickzackband och rosa blingstenar! Och prickarna på Ä:na är gjorda med Pearl Maker!

Det var allt jag hade att visa idag, vi ses snart igen med mitt sista Lemonade-bidrag! Ni glömmer väl inte tävlingen...?

Kram, Cath.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jammen såååå fiiiin! Jag är helt förstummad!

Underbar, och vilken härlig titel!

2009-08-19 @ 17:49:21
URL: http://monma.blogspot.com
Postat av: BellaMio

Superläckert och fint! Gillar dina alster för de är alltid så välarbetade, dessutom är du suverän med färger!!



Kram Kram

2009-08-19 @ 19:43:30
URL: http://bellamios.blogspot.com/
Postat av: Linda Kindberg

Jättefin LO i härliga färger. Så fint med spetsen och blommorna!

2009-08-22 @ 20:30:06
Postat av: Eva

Supersnygg, ser verkligen välgenomtänkt ut både när det gäller färg och form !! Imponerad av hur exakt du tagit upp kjolens,gräsmattans och tröjans färg i papperen!

Kram

2009-08-24 @ 21:49:38
URL: http://evasscrapblogg.blogg.se/
Postat av: Ann-Marie/Jozebelle

Jag har ju då sett den Live, supersnygg är den. Jag lyckades få till en bra rubrik, det händer emellanåt. Vassego, det är inte svårt att dela med sej till underbara vänner!!!



Kram



2009-08-25 @ 21:50:12
URL: http://www.jozebelle.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0