Ny tävling för augusti!

Under sommaren har flaggspel i olika format varit populära i både inredning och i scrapvärlden. Den här bilden har jag lånat från och med tillstånd av Viktoria som skriver den väldigt trevliga bloggen Madickens värld som jag ofta och gärna besöker och drömmer mig bort i...  Kika gärna in till henne, hon visar så mycket fint där!


                                                        .

Månadens tema är således FLAGGSPEL som vi vill ska finnas med på ditt alster som kan vara kort, LO eller alter!
Kom ihåg att:
*Ditt alster skall vara nyskapat för just den här tävlingen.
*Det skall vara inmejlat till
[email protected] senast 23.59 den 31/8
Och självklart får du gärna visa upp ditt bidrag i din blogg, länka gärna hit då också!


PRISET, det här fantastiskt fina, värt ca 200 kr med papper i 6x6 från Basic Grey, Pearl maker, blommor m.m. kommer vi i teamet att rösta fram en vinnare som får.
MEN vi kommer också att lotta ut ett hemligt paket värt ca 100 kr!


                                           

Jag gjorde en liten inpirationsLO med de underbara MME-papperen på en liten 1-åring!
 
                                          
Så nu sitter vi här och väntar på att mejlboxen blir alldeles proppfull med inspirerande flaggspel!

KRAMAR, från oss alla på Pysseltagen genom

/Cath.


Kommentarer
Postat av: Kamilla

ÅÅÅ vilken underbar LO, Cath :D

Vilken liten goding du har där!! och kul utmaning, jag ska fnula på den här...

kram

2009-08-13 @ 22:36:13
URL: http://kamillasscrapping.blogspot.com
Postat av: Martina

Jag skickade in ett bidrag idag! Hoppas mailen var snäll så det kom fram. =)

2009-08-16 @ 14:10:34
URL: http://mimicsliv.blogspot.com
Postat av: Cath.

Åh, vad spännande... tror Inger lägger upp i bloggen så fort hon hinner!

2009-08-16 @ 23:18:45
URL: http://cathspyssel.blogspot.com
Postat av: Pysselpetra

har skickat jag också

:)

2009-08-26 @ 09:48:57
URL: http://mittkreativakaos.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0