Tips och trix-torsdag!

Hahaha, nä jag är inte vilsen i pannkakan! Jag vet att det bara är onsdag idag!

Men vi DT's (Cath, Eva och BellaMio) som fixar med Tips och Trix-torsdag skulle vilja ha er hjälp.

Vi vill veta vad ni vill se för tips och trix!! Ska det var basic typ hur en skärmaskin fungerar, eller ska det vara tekniker (gör din egen bakgrund)? Eller kanske en kortvikning ni gått och funderat på? Ja vad vill ni att vi visar??

Svara på inlägget och bara ös på med önskemål!!!

I den mån vi kan så ska vi försöka möta era önskemål. Så önska i massor nu allihopa!

Kram
BellaMio

Kommentarer
Postat av: Sussie

Hej.

Jag vill att ni visar allt, basic, bakgrunder, färgläggning, vikningar, ja typ allt. Gärna på korsetten och de små väskorna. Vi är nog från alla nivåer när det gäller att scrappa som läser här. Gärna en ordlista, då man inte vet vad alla ord betyder, eller vad man gör med alla saker som finns i shopen tex. Tack för en jätterolig dag den 1 maj, då vi lärde oss jättemycket!

Sussie

2010-05-05 @ 13:44:05
Postat av: Linda

Håller med föregående kommentar. Men mest vill jag nog se dekorations-tips och vikningar. /kram från Linda

2010-05-05 @ 14:31:14
Postat av: Lena L

Ja, tips och trix i form av tekniker och roliga annorlunda eller nya kortvikningar är alltid kul!!!

2010-05-05 @ 14:50:20
Postat av: Monica

gärna kortvikningar av alla de slag

Monica

2010-05-05 @ 15:22:13
URL: http://monicasander.blogspot.com
Postat av: Charlotta

Kan ni inte ha en tutorial på Stafflikort??



De är fina och väldans poppis just nu!



La Vikinga

Postat av: Emma

Ja, kortvikningar! Gärna tutorial på vattenfallskort med allternativa öljetter, om man kan göra ett sådant kort utan öljetter?

/Emma

2010-05-05 @ 15:50:48
URL: http://vlkommentillpysselmaja.blogspot.com
Postat av: Karina

Jag skulle vilja ha tips på bakgrunder att göra själv med saker som finns hemma. Och så olika kortvikningar förstås.

/Karina

2010-05-05 @ 23:00:24
URL: http://englagard.blogspot.com
Postat av: Isadory

Hej!

Jag skulle vilja se olika kortvikningar, bakgrunder och även dekorationer som kanske inte alltid innefattar pappersblommor, utan andra grejer, kanske något man bara råkar ha liggandes eller så.

Hur man kan altrasaker... minialbum.. tja det finns ju mycket att utforska, men blommorna ni hade igår var ju bara mitt i prick jätte kul att göra och skteta snyggt blev det

2010-05-07 @ 09:17:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0