Bidrag nr: 5, 6 och 7 - Marsutmaningen

Nu minsann händer det grejer!!! Inte mindre än tre bidrag har kommit in under kvällen, me like!!

Bidrag nr: 5



"Hejsan!
Tack för en rolig utmaning där man tvingades tänka till lite! Jag vet inte om jag är så förtjust i fjädrar, jag har numera ett pysselrum att städa.....  :O

Ett kort i gult och grönt med två hönor, ett ägg och ett gäng fjädrar ihop med en söt Magnolia och mina obliatoriska blommor! Det är mitt bidrag!

/MalinT
--
Malin Tegelberg

www.malinphoto.se"


Bidrag nr: 6



"Här kommer mitt bidrag till mars månadsutmaning. Är mitt första kort jag gör till tävling så hoppas innerligt på vinst ;) Kortet går i olika nyanser av gult och grönt
 
MVH Jannike"



Bidrag nr: 7



"Hej
Här kommer ett litet bidrag till marsutmaningen. Det är ett påskkort med godisgömma, hoppas jag fått till det enligt reglerna.

Mvh
Ing-Brith Waller"


Tack tjejer för helt fantastiska bidrag!!! Det är så härligt att ni alla skapat så individuella alster trots ganska snäva regler.

Kram
BellaMio

Kommentarer
Postat av: Lena

Så fina påskkort ni har gjort tjejer,superfina!

2010-03-21 @ 08:47:04
URL: http://lenika7.blogspot.com/
Postat av: Eva

Underbart påskiga kort! Imponerad av hur fint ni alla fått till det med fjädrarna, tyckte själv att de var krångligast :)!

2010-03-23 @ 17:54:47
URL: http://evsscrapblogg.blogg.se/
Postat av: Cath.

Supersnygga alster! Och det där chokladkortet hade gärna fått hitta hem till mig... ;D

2010-03-25 @ 22:22:38
URL: http://cathspyssel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0