Några kort med härliga Fancy Pants

Inger skickade ju så härliga papper från Fancy Pants i mitt senaste DT-paket. Ett av korten har ni redan sett och gissat på, här kommer resten som jag gjorde. Papperen är Pure Love   och Ever Dear.


Den fantastiskt söta  och användbara stämpeln kommer från Greeting Farm. Här har jag också som ni ser formligen öst på med minirosor, jag bara älskar dem. Och ni som känner till min alster vet att jag också är en älskare av pärlor! Ljuvlig spets fick bilda en ram runt hela härligheten! 



Här har jag låtit min Spellbinderdie jobba och också min BIA faktiskt, har stansat ut hålen med den som bandet sedan fick löpa i. Samma pärlor och rosor som ovan men spetsen är en annan och så har jag stansat ut bladen med min Rose leaf-punch!


Slutligen blev det här ett väldigt enkelt kort. Rivna kanter som dessutom är ochalkade. Det är ju inte så likt mig kanske... Slutligen ett vackert band med vita hjärtan som jag i skrivande stund inte hittar i butiken.

Sådärja, det var allt jag hade att visa för idag!

Scrappa lugnt!

Kramar,

Cath.

Kommentarer
Postat av: Eva

Supersnyggt som vanligt=) !

2010-01-12 @ 13:32:15
URL: http://evasscrapblogg.blogg.se/
Postat av: Ann-Marie/Jozebelle

sååå underbara kort Catharina.

2010-01-12 @ 15:38:51
URL: http://www.jozebelle.se
Postat av: BellaMio

Sååå superfint tjejen! Och jag gillar oxå minirosor, hihi!



Kram Kram

2010-01-12 @ 16:20:27
URL: http://bellamios.blogspot.com/
Postat av: Linda Kindberg

Så söta kort! Ja, minirosor kan man absolut inte vara utan och nu finns de ju i flera storlekar och i knoppar. Jag gillade skarpt det enkla kortet!

2010-01-12 @ 21:10:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0