Inspirationsal(s)ter

till januaritävlingen knåpade jag ihop när jag fick lite pysseltid i helgen, fast när jag kollar i bloggen idag ser jag ju att det knappast behövs- helt fantastiska bidrag har ramlat in sista dagarna!! Min lilla tillpiffade Oraia-chokladask bleknar i jämförelse men jag passar på att visa den ändå :)



Har grundmålat med vit acrylfärg och sen distressat lite med Vintage Photo. Pappren är det som blev kvar av senaste DT-kitet från serien Love Bandit, BoBunny. Har använt Spellbinders Nestabilities Dies, den fyrkantiga verkar vara slut i shopen just nu, men hjärtana är utstansade med de två minsta Classic Scallop Heart som jag inte kunde låta bli att beställa när de dök upp i shopen . Kunde ju då förstås inte heller motstå de nya ursöta Miss Anya-stämplarna från The Greeting Farm men jag ser nu till min förskräckelse att även dessa verkar ha tagt slut-  man kan ju hoppas att Inger kanske kan få hem fler!?   Denna Anya är ialla fall färglagd med Tombows.  
( Och andra söta Anya stämplar finns här !) Övriga dekorationer: vitt band, vita blommor, röda halvpärlor, retroflower punchar, Ms lace heart punch, vit spets infärgad med distress Worn lipstick.

Jag var ju tvungen att testa de två andra Anyorna när jag ändå höll på och passade då också på att "Feng Shui:a:" lite i mina lådor :



Har här använt rosa spillbitar och stansat hjärtan till bakgrunden med näst minsta Spellbinder Classic Scallop Heart.
Övrigt material: CS Bazzil Canvas Vanilla, Dotted Swiss i vinröd nyans. Gröna blommor, grönt prickigt organzaband. Stämpel Heart Streamer, Inkadinkado, Distress Aged Mahogany.

Och sista Anyan, samt resten av julpapper Stripe, Snowy serenade Glitter Paper, BoBunny:



Övrigt material: Lila och turkos CS canvas, primablommor, turkos stickles, vitt band. Bården är stansad med en MS deep Edger Punch, Flower bed , den lite större och kraftigare varianten som lätt tuggar sig igenom t ex cardstock :).
Till sist massor av Pearl Maker Cream. Även denna Anya är förstås färglagd med Tombows.

Hoppas nu att vi får se ännu fler fantastiska bidrag till januaritävlingen!

Ha Det Gott!

Kram/ Eva




Kommentarer
Postat av: Cath.

Din ask är ju helt underbar, sån tur för oss att du visade den!

Och dina kort är toppensnygga! Hjärtkortet är det liftvarning på, så fint med alla utstansade hjärtan!

Kramar!

2010-01-20 @ 15:57:34
URL: http://cathspyssel.blogspot.com
Postat av: Anonym

Jättegullig ask. Gillade verkligen det lila/turkosa kortet.

2010-01-20 @ 21:24:35
Postat av: BellaMio

Supperläckra alster du visar oss den här gången Eva!!! Du är så finurlig på att få ihop det :)



Kram

2010-01-21 @ 07:41:58
URL: http://bellamios.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0