Första LO:n på minstingen!



Full av inspiration men ack så liten tid.
En första LO på min lille gosige Elliot har det nu ändå blivit.
Jag tog vad jag hittade i gömmorna. Bakgrundspappret (köpt på rea
i shopen) skar jag upp nere i vänstra hörnet efter blommönstret.



Lite spillbitar av Basíc Grey papper. Den underbara MS punchen Pop-up Butterflies!
Tagen är från ett baby-plagg som Elliot fått- Nallen fick ett halsband!



Det lilla hjärtat, minirosorna, bladen och spetsen Ja du hittar det i shopen!
Så många söta dekorationer och blommor som Inger tagit hem!
Jag tillhör de lyckliga som bor nära och kan titta in och se allt live i hennes
underbara butik. Så har du vägarna förbi så besök butiken!! Jag lovar du blir
inte besviken!


Virkade "blommorna" bakom de stora bruna blommorna är hemgjorda.
"baby" och " elliot" är Quickutz. Dream från slicen.
Det var det mesta.
Kram Linda

Kommentarer
Postat av: Eva

Underbar LO och ljuvligt motiv :) !!

Imponerad av att du lyckats få till lite scraptid!

Kram!

2010-01-12 @ 21:36:09
URL: http://evasscrapblogg.blogg.se/
Postat av: BellaMio

Så fiiiint!!! Och sonen är verkligen söt!



Härligt att du fick en liten stund för dig själv...

2010-01-13 @ 07:41:41
URL: http://bellamios.blogspot.com/
Postat av: Cath.

Helt underbar! Och vilken gooosig liten kille! Tycker om färgeran du valt!

2010-01-16 @ 22:42:46
URL: http://cathspyssel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0