Grattiskort

Tycker detta kort är så roligt att göra! Enkelt men ändå lite extra.



(Ursäkta den dåliga bildkvalitén)

Gillar rosa och brunt ihop och är därför förtjust i Bo Bunnys papper
Love Bandit Tweetheart.
Jag har använt MS punchen Threader som jag trätt ett band i genom.
Rosetten gjorde jag och satte dit i efterhand. Band i en liten charm.
Inkidos stämpel Grattis distressad och utklippt med mönstersax - denna
stämpel brukar jag klippa ut med olika mönstersaxar!

Kortet hålls stängt med hjälp av en hjärtbrads.

Kram till alla goa pysselvänner!
Linda


Kommentarer
Postat av: BellaMio

Så superfiiint!!! Jag älskar den vikningen jag oxå! Det ser så proffsigt ut och är sååå enkelt att göra. Och man kan variera hur mycket som helst...



Du har kombinerat ihop ditt superläckert :)



2010-02-03 @ 07:40:59
URL: http://bellamios.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0