Bidragnr: 5 och 6 till Februariutmaningen

Två bidrag till har kommit in till utmaningen. Jag tror att en skisstävling var precis vad vi behövde, hihi...

Bidrag nr: 5





"Hej!
 
Vilken härlig skiss!
Jag valde att scrappa bilder som doktorn tog på oss och vår nyfödde son. Fotona är inte särskilt bra, det är skuggor mitt i bilden, men det är ju såklart ett alldeles underbart tillfälle och jag är glad att bilderna finns även om de inte är fantastiska... :-)

mvh Sara/snorsk"


Bidrag nr: 6
 


"Hej!

Här kommer min tolkning av Momas fina skiss. Fotokvalitén blev inte den bästa, men får väl duga..
Tack för inspirationen!

H. Willow / Sara"

Tack tjejer!! Era bidrag är jättefina.

Kram
BellaMio

Kommentarer
Postat av: Cath.

Å så underbara bidrag! Härligt att se! Tack för att ni ville vara med!

Kramar!

2010-02-12 @ 18:37:35
URL: http://cathspyssel.blogspot.com
Postat av: Eva

Jättehärliga LO:s, båda två!

Kram!

2010-02-15 @ 09:30:22
URL: http://evasscrapblogg.blogg.se/
Postat av: Linda Kindberg

Så fina bidrag till tävlingen!Bidrag 5: så snygg titel och gillade att du skrivit journalingen där nere. Bidrag 6: Härlig julkänsla.

2010-02-15 @ 10:37:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0