Bidrag nr: 8 Februariutmaningen

Jajamen!! Här bara ramlar bidragen in minsann. Såååå roooligt!!!

Bidrag nr: 8



"Hej
Momas skisser går ju inte att motstå, så givetvis måste jag knåpa ihop nåt till den här tävlingen.
Jag gjorde en LO med foton på en av mina barndomskamrater, dom är från 1979.
 
Det är solnedgång (tidigt i jultid uppe i Jämtland), gnistrande kallt men ändå en lite
rödorange ton pga solnedgången, därför
valde jag orangt vinterpapper.
Sparsmakat med dekos, ville att fotona ska komma fram, visserligen syns dom
dåligt på den här bilden, men ändå, i verkligheten är det bättre.
Snöstjärnorna är rub-ons.
Titeln är "vintersol över Sonja", med blandade bokstäver i första ordet, över Sonja har jag
använt dymon och skrivit ut på vit cardstock, och sen färgat in den med lite brun dyna.
 
Ha det gott
 
Ingrid Blom Runnman/elsamaja"


Tack för ett fantastiskt bidrag!!

Kram
BellaMio

Kommentarer
Postat av: Linda Kindberg

Så fin LO! Gillade din kombination av orange och blått. Ovanligt men snyggt på en vintersida!Varmt och kallt!

2010-02-16 @ 21:37:32
Postat av: Cath.

Så fint elsamaja! Håller med Linda, varmt och kallt på samma gång! Härlig skiss-tolkning! Tack för att du ville vara med och bidra med inspiration! Kramar!

2010-02-18 @ 21:57:21
URL: http://cathspyssel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0