Månadsutmaning April - Lifta!!

Utmaningen för April är att lifta...

Närmare bestämt vill vi att ni liftar ett alster som någon av våra DT:s har gjort och som finns här i bloggen. Alstret får max vara 6 månader gammalt, och vi vill oxå att ni liftar en teknik som använts på alstret. Du får lifta vilket alster du vill och från valfri DT.

I vår bedömning kommer vi att se till följande:

1: Det ska tydligt synas att man har utgått från originalet. Likheten ska vara tydlig, men inte en kopia.
2: Man får vända och vrida, men inte tappa bort likheten med originalet.
3: Vi vill att ni motiverar varför ni liftat just detta alster. Samt bifogar bild/länk till alstret.
4: Vi vill att ni talar om vad ni inspirerats av, ex: upplägget, färgerna, temat. Så att vi kan bedöma likheten med originalet.
5: Vi vill även att ni liftar en teknik som använts på originalet och att ni talar vilken teknik det är. En teknik kan vara: Rivna kanter, chalk, embossing, distresser… Ja variationerna är måååånga!

Övriga tävlingsregler hittar du här.


Jag ser verkligen fram emot era bidrag.

Lycka till!!


Kommentarer
Postat av: Maria S

Men attans! Guuud vad jag är klantig!! Sitter här o knåpar ihop ett bidrag till tävlingen, som jag faktiskt blev riktigt nöjd med.... men... så har klantiga jag slarvläst... jag har liftat ett alster som var gjort 2008-07-14..... missade helt att det måste vara gjort det senaste halvåret... :-(

Ååå vad sur jag blir på mig själv!!!!

2010-04-18 @ 17:07:14
URL: http://miasun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0