Läsarpost!!

Vi har fått läsarpost :) Lika roligt varenda gång!

Det här fina kortet har skickats till oss:



Hej Inger!
Jag försökte skicka ett kort till dig men misslyckades så jag skickar det så här 
i stället.
Vi vill också tacka för den superbra servisen och trevligt 
bemötande vi får när vi är i din butik.
Vi ses snart igen!
Kram Carina & Gunilla (scrapbookingsisters)

Det är minsann inga dåliga ord det Inger!!! Sträck på dig, för det är du värd!!

Tack Carina och Gunilla för det vackra kortet.

Kram
BellaMio

Kommentarer
Postat av: Linda

Såååååå jätte fint, helt underbart kort.

/Linda

2010-04-16 @ 21:36:44
Postat av: Yvonne

Fint kort.

Sånt blir man glad av.



Till Bellamio vill jag säga: Jag har gjort en sko som finns i bloggen och där jag sänt ett tack till dig



KRAM//Y

2010-04-18 @ 08:41:40
URL: http://yvonnesscrapkort.blogspot.com
Postat av: Linda Kindberg

Så bedårande kort! Jättefint färglagd stämpel.

Vad kul att ni delar med er !

2010-04-18 @ 15:12:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0