Ett Fröken-kit!

Hej allihopa! Äntligen är det dags för mig att blogga igen, efter att ha haft fullt upp på jobbet och därefter åkt på en rejäl influensa så är jag tillbaka här, fortfarande inte så pigg men tillräckligt för att blogga i alla fall!!!

Om någon nu missat det så har vi Tim Holtz-tema nu i september. Ett gyllene tillfälle har det varit för mig att sätta mig in i och lära mig att använda en massa nya produkter. Speciellt förtjust har jag blivit i Crackle Paint, en underbar produkt!

Eftersom jag nu är lärare till yrket tänkte jag att det inte skulle skada att göra ett litet "rättnings-kit" med rödpenna, sax osv. Jag har ju mängder av pennor och mina pennskrin är mer som små aftonväskor, proppade med en massa bra att ha-saker. Nu ville jag ha ett som jag använder när jag rättar utan att behöva rota runt efter den där röda pennan....




Jag har använt mig av:
Pennskrin att altra
Primas Flirty Little Secret Splendid - baksidan
Crate Paper Water Lilies - baksidan
Crackle Paint Shabby Shutters
Distressdyna Vintage Photo

Distressdyna Shabby Shutters
Spellbinder die Labels 4

Ljusgrön spets Där jag inspirerades av Mio som satt spets i en blomma, jag satte den runt knappen, tack för idén, vännen!
Vita YouDo-blommor
Vit calla
Metall-hörn från Tim Holtz
Vita pärlor
Tim Holtz Journaling ticket


Och här är själva kitet: En sax och några kulspetspennor, sudd och blyertspenna. Det kommer man långt med när man ska rätta böcker!


Ni ser att på insidan har jag bara klätt med papper och distressat, jag lade krutet på utsidan...

Jag kommer snart visa upp mer av vad jag gjort den senaste tiden här i bloggen, så håll utkik! Och ni glömmer väl inte tävlingen som pågår?

Kram, Cath.

Kommentarer
Postat av: BellaMio

Men guuuud så läckert!!! Tänk så avundsjuka de andra fröknarna måste bli när du plockar fram ditt lilla kit i lärarrummet!!! Ja, jisses :)



Spetsen runt kanppen är verkligen läcker...



Kram på dig :)

2009-09-26 @ 15:36:27
URL: http://bellamios.blogspot.com/
Postat av: Cath.

Tack, vännen , och jag glömde ju skriva att jag fick inspiration från dig när du hade spetsen i en blomma förut... ska åtgärda det nästa blogginloggning ;D.

2009-09-26 @ 15:41:48
URL: http://cathspyssel.blogspot.com
Postat av: Ann-Marie/Jozebelle

Vilket härligt kit, kanske jag skulle göra som present till Izabelles fröken som julpresent.



//Ann-Marie

2009-09-26 @ 22:16:44
URL: http://www.jozebelle.se
Postat av: Moma

Sååå fin den är!

2009-09-27 @ 10:35:10
URL: http://monma.blogspot.com
Postat av: Eva

Sååå himla läckert! härliga färger o jättefina dekorationer!

Kram!

2009-09-27 @ 12:35:24
URL: http://evasscrapblogg.blogg.se/
Postat av: Carola

Gosch! Vad läckert!! Håller med dig, Cracklepaint är ju så skoj :)

Kram

2009-09-28 @ 20:51:12
URL: http://carolas-kortblogg.blogspot.com/
Postat av: Linda Kindberg

Jättefint! Du kommer ju se fram emot att sitta och rätta- att bara få öppna den söta asken!

2009-09-29 @ 12:45:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0