Bidrag 8 - September

 

 

 

Hejsan!

Det är riktigt KUL att rocka loss med Tims varor! :) Stansade
ut en tag med spellbinders,
sedan använde jag Distressdynor,borstade på perfect pearls i
pearl, gold & interferencered. Sprayade
med minimister..Stämplade den tjusiga POST CARD stämpeln & 3D
lackade den texten med glossy accents.
Ville framhäva tomtens härliga ansikte så jag klistrade på en
TH fragment där. Har använt stickles på kanter, mössa & barr.
Kulkedjan & godjultagen i metall var silverfärgade så de
alcoinkade jag med två färger(GOD JUL har jag stansat själv).
Det sitter även en mini paper clip med en bjällra på. Tack!
Det var roooligt :) och första "julkortet" är avklarat.

Mvh
Lisa

Kommentarer
Postat av: Cath.

Riktigt läcker tag! Läcker framhävning av tomten med fragment-biten där!

2009-09-28 @ 23:09:23
URL: http://cathspyssel.blogspot.com
Postat av: Linda Kindberg

Bra jobbat, vilken tjusig tag!

2009-09-29 @ 14:04:27
Postat av: Anonym

Otroligt fin tag med riktigt juliga färger =)

2009-09-29 @ 20:21:17
Postat av: Eva

Wow, sååå snygg och välarbetad, jättefina detaljer!

2009-10-01 @ 20:39:00
URL: http://evasscrapblogg.blogg.se/
Postat av: camilla beckman

Snygg och läcker liten tag!:)

2009-10-01 @ 23:55:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0