Bidrag 7 - September

Hej!
Här kommer mitt bidrag till tim holtz-tävlingen! Jag älöskar verkligen hans grejer och det senaste megafyndet är ett stort ark med clearstamps som funkar på nästan allt! På min lo har jag distressat med vatten och skrynklat kanterna. Jag har stämplat med tim holtz-stämplar både med distressdyna och embossdyna. Jag har använt akrylfärg på en bit wellpapp ch jobbat med lager-på-lager. Sen har jag även en tim holtz-biljett och metalldeko. Jag hade fantastiskt kul när jag gjorde lo'n och kommer definitivt göra fler alster i hans anda!!
 
Hälsningar Kristina

Kommentarer
Postat av: Linda Kindberg

Romantiskt, gammeldags och i Tim Holtz-anda! Jättesnygg LO. Gillar den gröna färgen på bakgrunden.

2009-09-25 @ 21:49:33
Postat av: Eva

Vilken vacker LO,tack för ditt bidrag!

2009-09-28 @ 19:43:59
URL: http://evasscrapblogg.blogg.se/
Postat av: Cath.

Helt underbar!

2009-09-28 @ 23:10:19
URL: http://cathspyssel.blogspot.com
Postat av: camilla beckman

VILKEN FIN LO!

2009-10-01 @ 23:57:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0