Bidrag 15 - September

 

 



Nu får ni nog det mest underliga bidraget på ett tag iallafall ;)
 
Jag har använt mig av en 15x15cm canvas som jag målat med alcoinks efter att jag gjort en liten relief, vilket bara syns i dagsljus eller kamerablixt. Masken kommer från panduro och den har fått sig en omgång med masks och distresser. Ögonen har jag fixat med bladguld, kanterna på masken är distress stickles, dekorationerna är till större delen från Holtz då det enda som är annat är bilden bakom ögat och alfabetsstickers.
 
Lite mer bilder kommer komma upp i min blogg under morgondagen!
 
MvH Jessica "coffeeaddicted"

Kommentarer
Postat av: Cath.

WOW! Så läckert, Jessica! Och definitivt Tim Holtz så det skriker om det!

2009-10-01 @ 13:56:31
URL: http://cathspyssel.blogspot.com
Postat av: Linda Kindberg

Wow. så annorlunda! Jättehäftigt!

2009-10-01 @ 18:00:22
Postat av: Eva

Jösses så cool-helt unik och mycket Tim Holtz!

2009-10-01 @ 20:14:07
URL: http://evasscrapblogg.blogg.se/
Postat av: camilla beckman

Schnygg!

2009-10-01 @ 23:51:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0