Bidrag 11 - september



Hej
Har dekorerat en tag med hjälp av distressdynor som jag färgat in
tagen med på ena sidan. Jag har blandat ut Perfect Pearl med vatten
och sprutat på tagen på den sidan som jag färgat in. Sedan valde jag
att dra med distressdynorna på bakplåtspapper och sedan spruta vatten/
Perfect Pearl blandningen direkt på bakplåtspappret och sedan lägga
tagens ofärgade sida i det blöta. Tagen torkades och sedan stämplades
motiven (som är från Tim Holtz clearstamps). Till sist har jag lagt på
Distress stickles (Rock Candy) på fågeln och Distress crackle paint
(Rock Candy) på texten.

Ha det gott!
Kram, Jennie

Kommentarer
Postat av: Cath.

Å fantastiskt välarbetad och vacker tag!!! Ett riktigt smycke!

2009-10-01 @ 14:07:22
URL: http://cathspyssel.blogspot.com
Postat av: Linda Kindberg

Tjusigt!Vilken läcker tag!

2009-10-01 @ 15:10:44
Postat av: Eva

Otroligt läcker tag, härliga färger och jättefint med stickles/crackle paint!

2009-10-01 @ 20:25:19
URL: http://evasscrapblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0