Lite mer julinspiration

vill jag bjuda på här med ett par kort som jag har pysslat ihop!




Först ut har vi det här kortet där jag använt Making Memories Mistletoe  samt det helt underbara  glittrande Music Note. Jag har rivit lite med min edge scraper. Stämpeln är den vackra Stilla Natt från Inkido som jag har stämplat med min gröna favorit Peeled Paint och sprayat med min numera oumbärliga  Perfect Pearl! Helt underbara små julstjärnor  pryder kortet tillsammans med små röda rosor som har fått lite Stickles Candy Cane på sig!   Bandet är ett litet ´smalt guldband, Julhälsningen är skriven med min nya favorit Tiny Circle Alpha Stickers!  




Här kommer då beskrivningen till mitt nästa kort där jag använt samma papper som ovan men också lagt till Mistletoe Foil Paper som bakgrund. Spellbinders-granen fick smårosor som dekoration och  tagen är stämplad med den fina Inkido-stämpeln i svart och embossade med clear embossingpulver. Diverse band och spetsar har jag använt och så pricken över i:et, de underbara halvpärlorna som i alla fall inte jag kan vara utan!

Den riktigt uppmärksamme ser att jag dragit fram symaskinen och nu har den fått plats på mitt scrapbord, här för att stanna, så det så. Jag tycker det är så kul att sy på både LOer och kort men det är så sällan jag gör det eftersom jag måste dra fram den från sitt gömställe och kånka den över lägenheten, koppla in den osv... Nu borde det bli ändring!

Missa inte den spännande tävlingen, jag hoppas kunna göra en LO jag med på temat, fast utom tävlan förstås... Lika bra, jag skulle säkert ändå inte ha en chans så fantastiskt duktiga som ni är allihopa!

Kram!

Cath.

Kommentarer
Postat av: Eva

ÅÅhhh vilka underbart juliga julkort!! jättefina båda två och granen blev ju helläcker... måste skaffa kanske...

KRAM!

2009-10-13 @ 14:19:38
URL: http://evasscrapblogg.blogg.se/
Postat av: BellaMio

Åh, de är bara såååå läckra!! Man blir verkligen sugen på att sätta sig ner och knåpa ihop ett par julkort själv :)



Kram Kram

2009-10-13 @ 16:18:19
URL: http://bellamios.blogspot.com/
Postat av: Linda Kindberg

Jättefina! Gillar speciellt det med granen.Så välarbetat.Kul kombination med minirosor på granen.

2009-10-14 @ 21:18:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0