Inspiration till månadsutmaningen

Idag tänkte jag visa er vad jag skapat som inspiration till denna månads utmaning. Tyckte det var riktigt klurigt och man fick tänka till ordentligt. Det gillar jag!!

Så här blev mitt inspirationsbidrag:



En flasktag, ett trappstegskort och en liten ask.




Jag började med att göra flasktagen. Har alltid haft så svårt för dem så det var en riktigt utmaning. Men denna gången blev jag faktiskt nöjd, hihi! Med fiiiina band, läcker bling och så klart blommor och blad så blev den inte så tokig ändå. En tag har jag oxå färgat med distresser och stuckit in under cirkeln.




Asken var jätteskoj och väldigt enkel att göra. Den blir det helt klart fler av! Det beiga bandet är mitt eget, men resten finns att finna i butiken så klart!!





Sist gjorde jag det här trappkortet. Det är så enkelt och blir så snyggt. Men gör dem i ett nafs. I cirkeln ska jag skriva ett par rader. För det här kitet ska jag ge bort på julafton!

Till mina alster har jag använt:
Brun cardstock
Overture från Bo Bunny, såååå fint!!
Concerto oxå från Bo Bunny
Vinrött organzaband, verkar ha tagit slut i butiken
Hjärteband
Blommor
Bling
Minirosor
Chalk

Edger Scraper till kanterna
Bokstäver till ordet God Jul på Flasktagen

Nu ska jag sätta mig och göra massa fiiiiina kort, för det har kommit in så många nya läckra stämplar i shoppen!!

Glöm nu inte att skicka in ett eget bidrag till utmaningen, det är några dagar kvar!

Kram BellaMio


Kommentarer
Postat av: Louise

Hej



Lika fint som vanligt. Du är så duktigt Mio.

Kram

2009-11-26 @ 10:25:37
URL: http://louiseudden.blogspot.com/
Postat av: Anonym

Kanonsnyggt!! Trappkortet var verkligen läckert, en liiten beskrivning, kanske??

Kram!

2009-11-26 @ 18:48:45
Postat av: Linda Kindberg

Läckert!Vilka härliga färger ihopa!

2009-11-26 @ 22:23:08
Postat av: Cath.

Supersnyggt!!! Gillar de lite mustiga färgerna! Kram!

2009-11-26 @ 23:02:37
URL: http://cathspyssel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0