Bidrag 3 - November





Hej
Här kommer då mina tre tävlingsbidrag.
Jag tyckte detta var en riktigt utmaning och framför allt en riktigt rolig tävling.
Så jag ville verkligen vara med. Så här blev mitt resultat.
Ett kort, en ask/låda och ett flaskkort som en stor tags.
Detta har jag använt:
Cardstock ett rött och ett brunt.
Inkidos jul papper Scrap fling blå, Scrap ängel turkos, Maja design vinter tid snöflinga,
Sen är det ett papper som det står Merry Christmas på som jag inte vet vad i från det kommer.
Stämpel  kommer från Magnolia och text stämplen  från Inkido.
Röda bling, Rosor som jag chalkat och lagt glitter på, pärlfloss och tå olika band.
Kanterna har jag stansat ut med Martha Stewart punch Ms Edger Half Spiral, Gran kvistarna är utstansade med Pine stans mc gill.
Det har varit väldigt roligt att göra dessa tre alster, men jag vet inte hur många gånger jag har ändrat på saker för att få det som jag vill.
Så nu lämnar jag in och hoppas på turen.
MVH
Louise Uddenbjörk

Kommentarer
Postat av: BellaMio

Superfina alster du gjort vännen!!!! Och av erfarenhet så vet jag att flasktagen inte är alldeles lätt att få till snyggt :)



2009-11-26 @ 09:05:24
URL: http://bellamios.blogspot.com/
Postat av: Eva

Jättefint kit och gillar flask-och chokladtagen alldeles extra!

2009-11-26 @ 18:43:07
URL: http://evasscrapblogg.blogg.se/
Postat av: Linda Kindberg

Såå fint kit! Det syns att du lagt ner tid på det.

Bara ringen på flasktagen är ju helt bedårande!

2009-11-26 @ 22:17:38
Postat av: Cath.

Underbart kit! Flasktagen med chokladficka är extra fin! Tack för att du ville vara med i vår utmaning!

2009-11-26 @ 23:07:00
URL: http://cathspyssel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0