Kort - till en vän



Kunde inte låta bli att skapa med de läckra papperna från  SEI, här är Mimosa pappret både fram och baksida.
Pappret är mycket snyggare "Live", de fina transparanta glitterpluttarna syns inte på bilden.
Stämpeln är från Inkido, jag har använt mig av Le Plume II Double Blender Markers, då målar du med pennan direkt på stämpeln, enkelt om du vill ha olika färger i samma tryck.
Till texten har jag mörk brun, sen har jag bara målat ett ord/en detalj på stämpeln och stämplat upp
(blommorna och orden).
Stämpeln har jag sen klippt ut, filat kanterna lite med en nagelfil och fäst med 3D-kuddar.
Hörndetaljerna är pink Magic Mesh, det lilla gör ganska mycket tycker jag.




Kul med lite härliga färger.

/Inger

Kommentarer
Postat av: Cath.

Superfint och så härliga färger sen!

2009-05-03 @ 14:41:23
URL: http://cathspyssel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0