Två Påskkort


Här kommer mitt första kort som jag gjort som designer till Pysseltagen.

Jag har använt mig av Dotted Swiss som grundstomme. Pappret med kaninerna är Making

Memories Glitter Bunny Flocked.

Stämpeln är House Mouse This egg´s for you. Den är målad med akvarellfärger och

jag har skuggat runt om hela motivet med en Promarker penna färg ICE GREY 1.

Bradsen är  Making Memories Flower patch. Gult organza band och cream färgade minirosor.

Bokstäverna är utstansade i QK Chopsticks.

Här är mitt andra kort. Här har jag använt Canvas leapfrog.

På den gröna stommen har jag gul wellpapp.

Stämpeln är påskhare med blomma, den är målad med akvarellfärger.

Dekorationerna är green apple grid band, gröna knappar med gul scrappers floss

knutna i knapphålen. Bradsen är Making Memories Flower Patch.


Kram Therese

Kommentarer
Postat av: Madde

Jättefina kort, tycker särskillt om det översta,älskar de där små rosorna.

Madde

2009-03-16 @ 19:07:32
URL: http://mammamaddesblogg.blogspot.com
Postat av: FinaElina

Verkligen snygga färger ihop på båda korten. ett med lite starkare färger o ett med lite mjukare. Supersnygga bokstäver. Helt fantastiskt fina kort!

2009-03-24 @ 01:01:21
URL: http://finaelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0