Runt runt runt

Trots det fina vädret har jag faktiskt fått lite tid över att pyssla. Ni vet, de pyssliga fingrarna tar inte hänsyn till att solen skiner, hihi...

Denna gången fick det bli ett runt kort. Jag gillar de runda formerna och har alltid gjort. Dessutom fick jag möjlighet att använda min sprillans nya Marta Stewart punch!



Jag har ritat av en CD-skiva och klippt ut den runda formen. Sen måste jag ju bara ha med blommor!! Kan knappt göra ett alster utan blommor...



Vacker spets och fina små rosenknoppar.



Ännu fler rosor och om man tittar i nedre vänstra hörnet ser man den underbara bandet Crispy. Dessa tror jag att jag är beroende av just nu!!

Till detta kort har jag använt mig av:

Canvas - Romance

Dotted swiss - Salt

Mönstrat papper - Paige paper från Melissa Frances
Mönstrat papper - Love birds glitter från SEI - Baksidan
Från bildmålarna har jag använt stämpeln "Mimosa-tulpan "

Rosenknoppar - Pink 4mm
Minirosor

Vita blommor

Groda m. Krona

Band Organza-Satin

Spets - Vit fin rak 15mm

Organzaband - Vit (runt buketten)

Band Crispy creme


Nu tror jag att jag fått med allt...

Det var allt från mig för denna gången. Nu ska jag gå ut och njuta av solen!

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Cath.

Helt ljuvligt!!! Roligt med kort som har andra former tycker jag! Och om det blir fööör varmt ute så är det ju en bra ursäkt till att gå inomhus och scrappa lite vetja ;D.

2009-06-26 @ 23:59:05
URL: http://cathspyssel.blogspot.com
Postat av: Linda Kindberg

Åh så gulligt kort. Vad fint med de olika minirosorna inuti de vita blommorna.Grodan är ju så söt! Ett riktigt prinsesskort.

2009-07-02 @ 21:57:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0