Aldrig utan mobilen



Här har jag scrappat på min äldsta tjej som aldrig är längre bort från mobilen
än att hon hör den! Sen att pengarna oftast är slut och det bara går att skicka
Sms är en annan sak, bara den är med så.

Jag har använt Cratepaper Mia Whirl och Water Lily (även baksidan).
Det underbara bandet Champagne Swirl har jag fäst minirosor 10mm Pink
with deep pink centre
i.
På tagen som jag färgade in med distresser har jag fäst en  Old Gold Cherry
Blossom
blomma och en liten trollslända.
Små bitar beige rutnät och självhäftande  Pearls från Kaisercraft som dekorationer.
Till rubriken har jag stansat ut QuicKutz Dragonfly, stämplat och så hittade jag
några silvriga brads med bokstäver på metall i de egna gömmorna.

Funderade på om jag skulle ha mer på LO:n men får nog konstatera att min stil
är enkel och rak.

Glad Sommar!
Linda

Kommentarer
Postat av: Malin

Det blev riktigt snyggt med ett sånt stort kort!! :)

2009-07-13 @ 14:21:17
URL: http://htpp://malinsresa.blogg.se
Postat av: Neetha

En mkt träffsäker bild på Linnéa :)!

2009-07-17 @ 20:17:22
Postat av: Cath.

Snyggt! Jag gillade att kortet var så stort... härligt! Och pärlswirlen som leder till den fortsatta texten... helt underbart!

2009-07-17 @ 22:05:49
URL: http://cathspyssel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0