LO med fina papper från Crate!

Jag blev så glad när Inger skickade mig så fina papper från Crate, fick direkt ett foto i tankarna som jag tänkte kanske skulle passa! Och det gjorde det!

Då blev jag förstås ännu gladare för det är ett foto som betyder mycket för min dotter. Vi var på semester i Småland och där vi bodde så bodde också denna katt som hon älskade från första stund. Det var ett elände att skiljas från den, ska ni veta! Så den bilden är ju ett fint minne och nu kan hon titta lite oftare på den i sitt album!

Som bas har jag använt Lemon grass - Die-cut paper - Crate paper och det ljuvliga randiga dubbelsidiga papperet är Lemon grass - Straw - Crate paper.

Matchande mörkgul cardstock!  Underbar spets:
Spets - Creme - 35mm och halvpärlor från Kaiser! Jag har chalkat ordentligt med Creamy Brown.





Närbild på blomman som jag jag har gjort genom att skära ut cirklar av papperen som jag använt till layouten. Sedan har jag chalkat dem ordentligt och knölat till dem ganska rejält! Slutligen klistrat ihop dem och duttat på Stickles Cinnamon på kanterna och som pricken över i satt en Kaiser-halvpärla i mitten!


Kram!

/Cath.

Kommentarer
Postat av: Linda Kindberg

Vilken fin LO. Jag blir också sugen på att

göra en rund LO. Kram!

2009-03-12 @ 21:51:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0