Minialbum: Bilbana!

Jag fick ett fint minialbum från Kaiser att altra med härliga lite pojkiga papper från My Mind's Eye; A Boy Is - Reach for the Stars - My Mind's Eye. Brothers - Lotsa Dots - My Mind's Eye, Brothers - Seeing Stars - My Mind's Eye och So Handsome - Positively Plaid - My Mind's Eye
Matchande cardstock : Lakeshore, Lilypad samt Aztek.

Dekos jag använt är knappar i mängd (- jag älskar knappar), stickles i massor samt ricrac-band i grönt och orange. Jag har öst på ganska friskt med Punchinella, något jag är ganska dålig på att använda men tycker det ser sååå läckert ut!

Titeln är utstansad med alfabetet Vixen och jag har lagt 3D-lack på för lite förhöjd effekt. 

Runt kanterna har jag målat med vit akrylfärg.

Albumer handlar om - vilket framgår ganska väl - min sons nya bilbana. Det var det absolut första albumet jag har altrat men inte det sista, det var verkligen jättekul! Själva journalingen har jag varit ganska sparsam med i det här fallet, jag har skrivit på vita cardstocksremsor!




Så! Hoppa in i butiken och hitta ett album som passar dig, det finns nog ett för varje smak tror jag!

Det var allt från mig så länge! Ses snart igen! Jag pysslar för fullt här...;D

Kram, Cath.

Kommentarer
Postat av: MissMian

superläckert!!!!

2009-02-23 @ 21:08:44
URL: http://missmian.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0