Testat nytt...

I det senaste DT-paketet fick jag med en ny liten sak som jag inte provat på förut, nämligen en Keepsake Pendant... Jag har gått och klurat lite på den ett tag, men så till slut bestämde jag mig för att skapa en LO där jag använde den som dekoration.




Och ja, jag har gjort en lila LO!!! Lila tillsammans med marinblå och beige är de fulaste färger jag vet!!! Men det här pappret var bara sååå läckert så jag kunde inte motstå det när det kom i DT-paketet, hihi... Cardstocken som jag använt till bakgrunden är ett blingpapper, och det lila die-cut pappret heter Snowy Serenade.

Jag har även använt lite blommor, pärlor, crispyband, organzaband och det söta hjärtebandet.



Här ser man oxå Keepsake Pendant bättre. Och nu ska jag förklara vad ni INTE ska göra, haha!! Jag klippte ut en jättefin bild med en gammaldax ängel på. Klistrade fast den i berlocken och lackade rikligt med Crackle Accent. Gör inte det... Man kan ju inte ens se vad bilden föreställer :(

Jag har nu gjort om det hela och klippt ut en ny bild limmat dit och lackat med vanlig Glossy Accent över. Men jag ville visa er hur det blev när jag misslyckades, så slipper ni göra samma misstag...



Ordet ängel är skrivet med läckra thickers och så har jag lackat över för att få en cool effekt. Jag bara ääääälskar thickers, hihi...

I helgen kommer Eva att lägga upp vinnaren i utmaningen för november samt en ny för December, så glöm inte att titta in ofta!

Kram på er allihopa och hoppas ni får en härlig andra advent!
BellaMio

Kommentarer
Postat av: Yvonne

så supersnyggt!!

Kram//Y

2009-12-05 @ 10:00:59
URL: http://yvonnesscrapkort.blogspot.com
Postat av: Elisabeth

Wow så snyggt det blev!

2009-12-05 @ 14:31:36
URL: http://bettanspysselblogg.blogspot.com
Postat av: Carola

Snyggt!! Lila som kan vara så läckert!

Kram

2009-12-06 @ 16:51:47
URL: http://carolas-kortblogg.blogspot.com/
Postat av: Linda Kindberg

Wow! Jättefin LO. Snyggt dekorerad utan att förta varken foto eller det läckra pappret!

2009-12-07 @ 20:44:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0