Det sista av Lemonaden.... ;)

Jag fick en söt liten bok att altra av Inger och till den passade Lemonade-papperen så bra! Det fick bli en liten bok om glädje, jag letade och hittade små fina ordstäv om glädje på nätet. Sedan har jag skrivit ut dem på vit cardstock med min skrivare!


Jag använde rosa cardstock och papperet Sun Dress. Jag har också använt blommor från shopen, vitt band och rosa band samt rosa bling! En liten miniros fick hänga med också!


Inuti klistrade jag bara fast de chalkade citaten, det fick bli enkelt för att den lilla boken skulle kunna knytas ihop igen!


Här har jag använt min Retro flower Large Punch och likaledes Medium Punch. Chalkat har jag gjort med Dark Peony!


Snart kommer ni att få se Tim Holtz-tema i bloggen under september! Vi i Designteamet är laddade till tänderna med härliga produkter från Ranger som du bl.a. hittar här! Skaparlust har vi också, och vi hoppas att ni är med oss under september då vi kör tema TIM HOLTZ!!! 

Så vi ses snart igen!

KRAM, Cath!

Kommentarer
Postat av: BellaMio

Men så söt!! Många idéer som ploppar upp i huvudet nu...



Kram Kram

2009-08-31 @ 07:15:54
URL: http://bellamios.blogspot.com/
Postat av: Linda Kindberg

Så söt liten blombok. Underbara färger. Vilken kul presentidé.

2009-09-01 @ 07:03:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0