På nybörjarkursen i lördags gjorde vi bl.a. följande kort



Som bas riktigt påskgul bazzill som jag i ena kanten skurit till så man kan haka ihop
fram och baksida av kortet.
De mönstrade papperna är från båda sidorna av Making Memories Large Floral Flower Patch.
En bit band brunt Gingham Ribbon.
Stämpeln House Mouse This egg's for you är målad med akvarellpennor.
Chalkat med Fluid Chalk Creamy Brown.
Övriga dekorationer: 4 orange blombrads och en bit av en av bårderna i förpackn. Just the Edge
Lemon Drop
som jag tyckte liknade ost!



Ursäkta, lite dåligt foto!                      Som bas turkosgrön bazzill.
Här har jag använt både fram och baksidor av dom underbara papperna från
Making Memories Butterfly Flower Patch och Candy Floral Flower Patch.
En liten kaninbrads från Making Memories matchande serie.
Även här chalkat med Fluid Chalk Creamy Brown.
I blommornas mitt de söta minirosorna i färgen peach.
Bakom blommorna två bitar band grön organza och grön Apple Grid Ribbon.
Stämpeln från KH Design Påskhare med tulpan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0