Askar

 

 


Nu är våren äntligen här och jag var tvungen att komma in i stämning genom att pyssla lite vårigt :) här har jag gjort två askar, den ena till en student och den andra till vad som helt.

På studentasken har jag använt mig av:
papper från adornit: Lovely Daisies - Adornit
Blommor från You do
Student stämpel från Inkido
Rhinstenar från Kaisercraft
Band på liten rulle:Solid Ribbon - Yellow , blue

På den gula asken finns:
Mönstrat papper från making memories paperie, greenhouse
Skinny Stripe Greenhouse Paperie
organzaband i metervara:Organdy Yellow / White
Gula border på sidorna kommer från Bazzils:Just the Edge Lemon Drop
Blommorna är: Petaloo - Double Delight Daisy - Tutti Frutti
Bradsen i mitten är från making memories flower patch: Flower Patch - Brad Combo

hoppas att detta kunde inspirera er :)
Kramar Malin

Kommentarer
Postat av: Cath.

Jättefina askar! Studentasken gillade jag speciellt, den var verkligen "studentig" ;D

2009-04-01 @ 23:23:37
URL: http://cathspyssel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0